ahşap oyuncak-mağaza

Tahta oyuncak, akıl oyunları, tahta kitler, yapı tuğlaları, müzik çanları için... www.ahsapoyuncak.web.tr

14 Nisan 2014 Pazartesi

Topaç...

Nihayet bir blog açıyorum. Benim  ve Gel- Oyna ile  T-istasyonunun bloğu birarada.  Bu blogda daha önce yayınlanmış, yazılmış, yorumlanmış yazılar var, kimisi bunların basında, bir internet sitesinde veya dergide yer aldı, kimisi hazırlamış olduğum eğitim kitabının bir  parçası, kimisi ise facebook üzerinden, mail gruplarından paylaştığım kendi yazdığım birkaç yazı. Bunları yavaş yavaş toparlamaya çalışıyorum, zaman içerisinde eski, yeni birçok yazı, TV ve radyo programından kesitler eklenecek, kimisini ekledim bile.
Ahşap oyuncaklar, oyunlar denince, hep bir nostalji vardır ya...Ben de  işe "en eski" ile başlayayım dedim. Ahşap oyuncakla, topaçlarla ilgili yayınlanmış olan ilk köşe yazısı  benimle aynı sitede oturan komşum  Haşmet Babaoğlu'nun 2003 yılına ait yazısı.  Yazı arşivimden silinmişti,  yoktu, internette  gezinirken tesadüfen yeni buldum. Haşmet Babaoğlu'na Bayblade'e benzeyen bir ahşap  topaç hediye etmiştim,  yazacağı yazı ile ilgili olarak da, topacın tarihçesi ile ilgili epeyce araştırma yapmıştım, ve topaçla ilgili sevgili Korkut Akın'ın maalesef yayınlanmayan  bir yazısını da Haşmet Bey'le paylaşmıştım.   O dönemde de, kendisinin söylediği kadarı ile çok ilgi gören yazısına ulaşmak için:  http://www.turkcebilgi.com/kose-yazisi/71108/hasmet-babaoglu-benim-topaclarim-yoktu-simdi-var
Daha sonra da 2011 de "Ahşap Topaç Beyblade'e karşı" başlığıyla beni ve Gel Oyna'yı anlatan yazı EKO IQ dergisinde yazı yayınlandı http://t-istasyonu-geloyna.blogspot.com.tr/2014/04/2011-de-ekoiq-dergisinde-yaynlanan-yaz.html . Şimdi ise T-istasyonunu anlatan"Topaç Topinin Turu" diye, görme engellilerin de kullanabileceği bir sesli kitap hazırlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder